Menu
Menu
Winkelwagen

FAQ

Verzenden

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Ja, dit is mogelijk. Wanneer u een bestelling plaatst op 1 van onze webshops, dan kan u een opmerking achter laten bij de bestelling. Wanneer u daar de voorkeur leverdag aan ons doorgeeft, dan proberen we daar rekening mee te houden. 

Let op: Onze vervoerders leveren enkel op werkdagen. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. 

Nederland: Bestellingen boven €85,- euro worden gratis geleverd in Nederland. Voor zendingen naar het buitenland hanteren we andere verzendkosten.
Bij bestellingen onder de €85,- hanteren wij verzendkosten van €10,50. 
België en Luxemburg: Voor België en Luxemburg bedragen de verzendkosten €15,-.
Overige landen: De verzendkosten van landen buiten de Benelux varieren. Deze worden bij het bestelproces berekend aan de hand van de GEO-zone van het afleveradres en het verzendgewicht van de order.   

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Zeker weten?

Wilt u de levertijd voor jouw producten zeker weten? Neem dan contact met ons op! U kan ons bereiken via info@bestfix.nl of via +31 (0)570 768 737.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of Ben Becker transport. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Ja, dat kan. We werken met transport partners DHL en Ben Becker. Onze vervoerders versturen naar het factuurmailadres een track & trace code, waar de bestelling gevolgd kan worden.

Als u bij het leveren van je bestelling ziet dat de verpakking zo beschadigd is dat u twijfelt of de producten in goede staat zijn dan adviseren we je de zending te weigeren. Houd u de spullen? Laat de beschadiging dan in ieder geval aantekenen bij de vervoerder.

Wij adviseren om in beide gevallen foto’s te maken. Stuur deze naar info@bestfix.nl en neem contact met ons.

Controleer de pakbon die bij uw bestelling wordt meegeleverd. Daar staan de producten op die u binnen had moeten krijgen. Soms wil het namelijk voorkomen dat we een klein gedeelte van de producten niet op voorraad hebben. Dan kiezen we er vaak voor om de producten die we al wel hebben alvast te versturen.
De rest van de producten worden dan op een later moment verzonden.

Klopt de zending niet met de pakbon of heeft u twijfel? Neem dan contact met ons op via info@bestfix.nl.

Wijzigen order / retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen in Nederland circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bestfix.nl of kunt u de retour aanmelden via onze retour pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@bestfix.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

U kunt een product op meerdere manieren aanmelden voor retour. Allereerst kan dit via onze retouren pagina. Ook kan u de retour aanmelden via de mail. Stuur hiervoor een mail naar info@bestfix.nl met een ingevuld herroepingsformulier

Tot slot kan u de retour ook via de post aanmelden. Stuur hiervoor ook het herroepingsformulier uitgeprint en ingevuld mee met uw te retourneren producten. 

Reparatie

Voor de pneumatische tackers die zijn aangeschaft bij BestFix B.V. bieden wij een reparatie service aan. 

 

Wilt u een bij ons gekochte pneumatische tacker laten repareren? Stuur dan de te repareren tacker op naar:

BestFix Tackershop
T.a.v. Afdeling reparatie
Visbystraat 25
7418 BE Deventer

Voor het correct afhandelen van de reparatie is het belangrijk dat u het volgende stuurt: 

  • De defecte tacker
  • Wat bevestiging materiaal dat u normaal gebruikt bij de tacker
  • Een omschrijving van het defect
  • De NAW-gegevens waarop de tacker was besteld
  • (als geldig) Een melding van uw fabrieksgarantie

Onze product specialist Hans voert bij ons de reparaties uit. Hans heeft al 40 jaar ervaring in de sector. Uw tacker is dus bij Hans in ervaren en kundige handen!

Product specialist Hans

Had u nog fabrieksgarantie? In dat geval sturen wij het product door naar de fabriek voor reparatie zodat uw garantie niet komt te vervallen. 

Hoe lang een reparatie duurt hangt van een aantal dingen af:

  • Zijn de onderdelen op voorraad?
    Wanneer we de onderdelen op voorraad hebben duurt een reparatie ongeveer 2 werkdagen om uit te voeren (dit is exclusief verzendtijd).
     
  • Zijn de onderdelen niet op voorraad?
    Wanneer de onderdelen niet op voorraad hebben, moeten deze besteld worden. Reparaties met onderdelen die niet op voorraad zijn, duren ongeveer 2 weken (exclusief verzendtijd).
     
  • Reparatie onder fabrieksgarantie? 
    Wanneer u een apparaat aanmeldt voor reparatie waar nog fabrieksgarantie op zit, dan sturen wij de tacker door naar de fabriek voor de reparatie. Dit is namelijk omdat fabrieksgarantie alleen geldig is, wanneer er niet door externe partijen gerepareerd is. Dit maakt dat de duur van de reparatie wel wat langer kan zijn, afhankelijk van de fabrikant die de reparatie uitvoert. 

Ons tarief voor de reparaties is als volgt:

€15,- exclusief btw per werk kwartier.

€12,50 exclusief btw verzendkosten (verzending in Nederland).

Wanneer wij verwachten de reparatie onder de €100,- te kunnen uitvoeren, dan voeren wij deze direct uit. Verwachten wij dat het reparatiebedrag hoger uit komt te vallen, dan informeren wij u hierover. 

Overige vragen

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Klanten kunnen bij ons een review achterlaten via Google of via WebwinkelKeur. 

De reviews die door onze klanten achterlaten bij WebwinkelKeur worden onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn leest u hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Op onze homepagina kan u (gedeeltes) van reviews vinden van onze klanten. Deze reviews nemen wij handmatig over van reviews van klanten via Google of WebwinkelKeur. Het kan zijn dat wij hierbij wat spel en grammatica fouten verbeteren, verder zullen wij de inhoud van de review niet wijzigen. 

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

BestFix Tackershop
Tel: +31 (0)570 768 737
Mail: info@bestfix.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: BestFix Tackershop
Onze domeinnaam is https://www.tackershop.nl/
Ons vestigingsadres:
Visbystraat 25
7418 BE Deventer
KVK: 32094217
BTW: NL811183038B01

Wij doen onze uiterste best om u de beste service en producten aan te bieden. Echter kan het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bestfix.nl. Wij zullen dan onze uiterste best doen om uw klacht binnen 14 dagen op te lossen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De garantietermijn van BestFix Tackershop komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. BestFix Tackershop is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien:

  • de consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • de ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

FAQ